Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra

Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra
 

Effektivisera inköpsrutinerna och förenkla betalningsprocessen

Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra effektiviserar inköpsutinerna och förenklar betalningsprocessen med flexibla och integrerade operationer för leverenatörsskulder. Microsoft Dynamics NAV har effektiva rutiner för hantering av inköp genom inköpsofferter, inköpsorder, inköpsförslag samt avropsorder. Dessutom hanteras inleveranser och inköpsfakturor inom samma rutin. I historiken finner Ni samtliga tidigare bokförda dokument som med en enkel knapptryckning visas på skärmen eller skrivs ut på skrivaren.

Bokförda inköpsfakturor betalas enkelt och effektivt genom de redan färdiga rutinerna såsom betalningsförslag där man kan utgå från förfallodatum, disponibelt belopp m.m.

Roll Centret i Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra (RTC) ger dig effektivt tillgång till viktig information som du behöver för att fatta snabba beslut baserade på realtids finansiella data. Affärssystemet blir effektivare med ett användarvänligt, grafiskt gränssnitt som hjälper de ekonomiansvariga att snabbare komma åt den kontoinformation som de behöver för att effektivt slutföra vanliga arbetsuppgifter. Genom redan fördefinierade roller i rollcenter (RTC) ger affärssystemet dig kontinuerlig information om leverantörer och kan varna för förfallna fakturor, och ge dig information över fakturor som skall skickas för betalning. Ni kan dessutom få tillgång till viktiga key performance indicators (KPIs) såsom på utestående leverantörsskulder, varningar om för sena betalningar och gemensamma uppgifter. Med ett anpassat Roll Center har du tillgång till kritisk affärsdata där du i realtid har en överblick när du behöver göra snabba ochväl underbyggda beslut.
 

Övriga fördelar med Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra är:

- Effektiviserar dina vanliga leverantörsgöromål
- Lättanvänt grafiskt gränssnitt
- Hantera dina utgifter mera effektivt
- Automatisk framtagning/betalning av leverantörsfakturor
- Förenklar utgiftsfördelningen
- Hanterar förskotts-, delbetalningar och amorteringar
- Förbättrar köpkraften
- Bättre kontroll på leverantörskonton vilket kan ge bättre avtal
- Optimerar din ekonomiska status
- Ger ditt företag en effektiv och heltäckande kassaförvaltning
- Övervaka Key Performance Indicators (KPI) om likviditet
- Spårning av betalningar


Vi hjälper dig från start till mål!

Våra välutbildade affärskonsulter hjälper dig snabbt och kostnadseffektivt med implementering av Microsoft Dynamics NAV Leverantörsreskontra, är du redan igång men inte nöjd med resultatet hjälper vi dig med en nulägesanalys för att Ni skall kunna fokusera på förbättringar och eventuell kompetenshöjning bland Er personal.

Vill du veta mera kontaktar du oss på 031-727 78 00 eller fyller i kontaktformuläret på hemsidan så kontaktar vi dig snarast möjligt.

Hjärtligt välkommen!

 
 
Demonstrationsfilmer
Klicka på ikonen till vänster för att komma till våra demofilmer
Broschyr i PDF-Format
Klicka på ikonen till vänster för att ladda ned vår broschyr
 
 
 
Partners till Update Affärssystem - Microsoft Dynamics NAV Navision Sana Sitedirect Parttrap
 
 
captcha

Update Affärssystem AB      |      Datavägen 12A      |      436 32  ASKIM      |      Tel 031 / 727 78 00      |      Fax 031 / 727 78 01      |      www.affarssystem.se