Microsoft Dynamics NAV Uppgradering

Process över uppgradering av Microsoft Dynamics NAV Navision
 
 

Ert Microsoft Dynamics NAV 2013 (Navision) är hjärtat i Er verksamhet. Därför skall Ni kontinuerligt uppgradera och förbättra Ert affärssystem för maximal effektivitet och lönsamhet!

 
Microsoft har en väl planerad utveckling för ditt Microsoft Dynamics NAV och förser dig som kund kontinuerligt med nya och effektivare versioner av affärssystemet. Målsättningen är att man från Microsoft skall lansera en ny version av affärssystemet varje 18 månaders period samt att man alltid skall ge support på upp till två versioner bakåt i tiden.
 
Ditt Microsoft Dynamics NAV är byggt för att maximera både lönsamhet och effektivitet i Er verksamhet, detta innebär att de flesta Microsoft Dynamics NAV är unika och speciellt anpassade och utvecklade direkt efter de krav och behov som Er verksamhet ställer på ert affärssystem. När det är dags för uppgradering är det av yttersta vikt att man utför en noggrann analys för att säkerställa att man lyfter med sig viktiga anpassningar eller ersätter dessa med ny och tillgänglig standardfunktionalitet.
 
När det är dags för uppgradering är det av yttersta vikt att man utför uppgraderingsprocessen utifrån en strikt arbetsmetodik såsom t.ex. SureStep. SureStep har färdiga mallar, checklistor och arbetsflöden som garanterar dig som kund att uppgraderingen utförs säkert och inom utsatt tid och budget.

Uppgraderingsavtal (BREP - Business Ready Enhancement Plan)
Det årsbaserade uppgraderingsavtalet kostar 16% av det ursprungliga licenskkostnaden och ger dig fördelar såsom:
 
- Löpande tillgång till nya och förbättrade versioner
- Kontinuerlig tillgång till nya Service-Pack som säkerställer drift och funktion
- Regleringsuppdateringar som säkerställer att ditt företag följer lokala regelverk
- Tillgång till Customer Source (support, utbildning och community baserade tjänster)
- Övergångskredit som ger dig möjlighet att byta till annan Microsoft Dynamics baserad lösning

Observera att de tjänster som behövs för att uppgradera Ert affärssystem såsom analys, affärskonsulter, utvecklare och projektledning tillkommer enligt normal taxa.

Support och Supportavtal
Vi på Update Affärssystem har varit partner och genomfört över 100 installationer av Navision/Microsoft Dynamics NAV sedan starten 1988, vi vågar sticka ut hakan och säga att vi är experter på affärssystem och då speciellt på Microsoft Dynamics NAV. Vi hjälper dig med löpande support när du behöver det, om du är kund hos oss eller inte spelar ingen roll. Alla är välkomna!

Väljer du att teckna ett supportavtal med oss så kostar detta 10% av den ursprungliga licenskostnaden och debiteras kvartalsvis i förskott. Supportavtalet ger dig fördelar såsom:

- Tillgång till support på Microsoft Dynamics NAV (max 10 tim/månad)
- Tillgång till vår kundwebb där Ni finner FAQ, tips, manualer över rutiner såsom t.ex. årsavslut m.m.
- Årlig genomgång av systemet med förslag om förbättringar samt felkorrigeringar
- Utskick av nyhetsbrev samt inbjudan till våra kundträffar och våra kundaktiviteter såsom Go-kart, Golf m.m.

Observera att supportavtalet inte innefattar utbildning, analyser, användarfel/felrättningar, affärskonsultstjänster, anpassningar eller inläsning av hot-fixar eller SP.
 
Vill du veta mera kontaktar du oss på 031-727 78 00 eller fyller i kontaktformuläret på hemsidan så kontaktar vi dig snarast möjligt.
 

Hjärtligt välkommen!
 
 
Demonstrationsfilmer
Klicka på ikonen till vänster för att komma till våra demofilmer
Broschyr i PDF-Format
Klicka på ikonen till vänster för att ladda ned vår broschyr
 
 
 
Partners till Update Affärssystem - Microsoft Dynamics NAV Navision Sana Sitedirect Parttrap
 
 
captcha

Update Affärssystem AB      |      Datavägen 12A      |      436 32  ASKIM      |      Tel 031 / 727 78 00      |      Fax 031 / 727 78 01      |      www.affarssystem.se