top of page
Kontorsarbete

Golden EDI - Fakturahantering 

Som partner till Update Affärssystem utvecklar Golden EDI lösningar som hjälper företag att möta EDI- och integrationskrav inom affärssystemen Navision, Microsoft Dynamics NAV och Business Central. Genom att leverera lättimplementerade, användarvänliga och kostnadseffektiva tjänster underlättar vi företagens arbetsflöden.

Golden EDI erbjuder ett brett utbud av färdigpaketerade lösningar, förutom EDI-fakturahantering. Det inkluderar Inter Company, Master Data, 3PL, Web integration och mycket mer.

För närvarande erbjuder vi tre versioner av lösningar för fakturahantering:

Freemium - Fakturahantering

Freemium Fakturahantering är vår kostnadsfria version som är perfekt för dig som vill automatisera fakturautskick från Microsoft Business Central. Med Golden Freemium kan du skicka ut PDF-dokument från ditt företags e-post, vilket effektiviserar processen och sparar tid.

En av de stora fördelarna med Golden Freemium är möjligheten att batch-bokföra fakturor, vilket automatiskt skickar dem till mottagarna som PDF. Detta ersätter den manuella hanteringen i standard Business Central, där varje faktura kräver individuell bearbetning vid bokföringstillfället.

Freemium stödjer från början fakturor, kreditnotor och orderbekräftelser.

 

Ytterligare dokument som inköpsorder, leveransaviseringar, påminnelser och räntefakturor kan läggas till mot en extra avgift på 1 350 kr per dokument. Kontakta oss på 031-727 78 00 för mer information och personlig service.

  • Med Freemium får du:

  • Månadskostnad: 0 kr

  • Installationsavgift: 0 kr

  • Transaktionsavgifter: 0 kr

  • PDF-faktura: 0 kr

Basic Invoice - Fakturahantering

Basic Invoice - Fakturahantering är det perfekta steget för företag som använder Standard Microsoft Business Central Cloud och behöver uppfylla grundläggande krav för e-fakturor och effektivisera fakturaflödet.

 

Tjänsten erbjuder stöd för e-faktura, PDF-faktura och utskrift.

Basic Invoice är tillgängligt för företag i Sverige, Norge och Danmark och kan hantera mottagare som är anslutna till antingen lokal samtrafik eller Peppol.

Kontakta oss på Update Affärssystem (031-727 78 00) så hjälper vi dig med avtal och guidar dig genom igångsättningen. Tjänsten är enkel att aktivera utan behov av konsultinsats, men vi erbjuder även assistanspaket om du önskar extra hjälp.

 

Priser:

  • Månadskostnad: 399 kr

  • Assistanspaket: 3 000 kr

  • E-faktura: 3,25 kr/st

  • PDF-faktura: 1,25 kr/st (eller 0 kr med Freemium)

  • Utskrift (Sverige): 9,20 kr/st (A-porto)

golden business central

Advanced Invoice - Fakturahantering

Advanced Invoice - Fakturahantering är den flexibla lösningen för företag som använder Microsoft Business Central eller Dynamics NAV och har höga krav på effektivitet inom fakturaflödet. Tjänsten erbjuder stöd för e-faktura, PDF-faktura och utskrift med stor flexibilitet för att möta dagens krav.

Advanced Invoice är tillgängligt för företag på alla marknader och hanterar mottagare som är anslutna till lokal samtrafik eller Peppol i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utanför dessa områden stöder det Peppol BIS Billing 3.0.

Kontakta oss på Update Affärssystem (031-727 78 00) så börjar vi med en kvalificering för att klargöra era krav och priset för tjänsten. Efter att avtal har tecknats, genomförs införandeprojektet med uppstartsmöte, installation, konfiguration, utbildning och slutlig verifiering av tjänsten.

  • Priser:

  • Månadskostnad: 1 495 kr

  • Installationsavgift: 7 500 kr

  • E-faktura: 3,25 kr/st

  • PDF-faktura: 0 kr/st

  • Utskrift (Sverige): 9,20 kr/st (A-porto)

bottom of page