Uppgradera till
Business Central
Cloud eller OnPremise?
När du uppgraderar till Microsoft Business Central, har du två alternativ: Business Central - Cloud och Business Central - OnPremise.
Microsoft Businerss Central - Cloud
Microsoft Business Central - Cloud är en version som Ni hyr månadsvis och per användare (se priser här).
Här får Ni ett bekymmersfritt ägande och Ni kan fullt ut fokusera på er verksamhet och Era rutiner, produkten innehåller följande:
-
Microsoft Business Central affärssystem
-
Microsoft Windows Server
-
Microsoft SQL databas
-
Säkerhetskopiering
-
Kontinuerlig uppgradering av affärssystem, server samt SQL databas
Microsoft Business Central - OnPremise
Versionen för Business Central - OnPremise är perfekt för företag som föredrar att ha fullständig kontroll över sitt affärssystem genom att ha det installerat på en egen server.
Denna licens kan antingen hyras eller köpas, (vid köp kan ett uppgraderingsavtal tillkomma)
Vid uppgradering från en licens av Navision eller Microsoft Dynamics NAV till Business Central kommer ägare att få tre gånger det antal användare/sessioner som de har inom sin nuvarande licens
Cloud VS OnPremise
Är ni redo att Uppgradera till Business Central?
Vi är specialister med över 25 års erfarenhet på Navision, Microsoft Dynamics NAV och Business Central affärssystem och erbjuder våra tjänster för uppgraderingsprojekt oavsett om du väljer Cloud eller OnPremise-lösningen.
Kontakta oss idag så skräddarsyr vi ett kostnadsförslag för ett komplett uppgraderingsprojekt som passar dina behov och önskemål perfekt. Vi ser fram emot att få hjälpa dig med din uppgradering!
För mer information, demonstration eller offert
kontakta våra projektledare:
Stefan Åström 0708-326326
Anton Seglem 0733-439805
Ola Bellring 0733-439803
Hjärtligt välkomna!